2ª trobada d'escoles a Martorell. Eix
Rafael Linares |
Olivella
05-11-2015 10:00
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Aquest dissabte 7 de novembre l´escola del rugbi Nova Olivella (de sub.6 a sub.14), juntament amb la del Martorell i Castellar, juga la Segona Trobada d´Escoles com a local a Martorell (MACNO).
El nostre MACNO tornarà a intentar donar la sorpresa, amb les escoles del SEL Vilanova/Reus Deportiu i el Liceu Francès de Barcelona, i també el convidat l'Esparraguera Club Rugbi (filial del RC.Martorell). Durant tot el matí de dissabte, es faran partidets de formació entre aquests equips, amb un tercer temps final organitzat per el MACNO.
Després de l´escola està promovent un amistós de sub.16, aprofitat l’aturada dels nostres nois a la lliga, entre un combinat de RC.Martorell-Rugbi Castellar V.- Rugbi Nova Olivella, contra el RC.L´Hospitalet, per fer jugar als nois que tenen menys minuts a la competició catalana, en el Nova Olivella, i pels que no estan inscrits del Martorell i Castellar. Si no passa res, sembla que el dissabte tindrem un bon dia de la Festa del rugbi a Martorell!
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!