Música, concerts, balls
Festival de Música Castell de Subirats
Subirats | 01-03-2025 18:30 h. fins 15-03-2025
El Festival de Música Castell de Subirats enguany està dedicada a la tasca de les corals de casa nostra. La presentació i el primer concert serà el pròxim dia 1 de març, amb la Coral de Sant Sadurní d'Anoia. I el segon concert serà el dia 15 de març amb el Cor Soleia de Lavern(Subirats).
Els dos concerts tindran lloc a l'Església de Sant Pere del Castell del Subirats, en el marc de l'any del jubileu, i alhora també, el Mil.lennari de Montserrat. Al mateix temps, aquest festival, vol ser un homenatge als músics del municipi que han contribuït amb el seu talent, a la cultura catalana. Noms com el de Magí Mir, fill de Sant Sadurní d'Anoia, Lluís Verge, que composaren una missa, cadascún, dedicada a l'esglèsia del castell, així com la poetessa Maria Canals Puols del Pago, o l'organista de la Catedral de Barcelona, Domènech Cols, fill de Sant Pau d'Ordal.
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.