Música, concerts, balls

Clara Peya. Corsé

Vilanova i la Geltrú | 05-04-2025 20:00 h.

Clara Peya. Corsé

En el disc, Clara Peya ha seleccionat diferents cantants perquè interpretin i aportin el seu propi univers a aquestes noves cançons profundes i compromeses. En el directe, bateria, teclats, sintetitzadors i les veus d'Aina Zanoguera i Carmen Aciar, acompanyen el piano
de la Clara en una posada en escena cuidadíssima i que, com ja és habitual en l'artista, desplega una dramatúrgia viva generant una experiència única pel públic a cada concert.

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


T'ha interessat aquest acte?

Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Subscriu-te ara!

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



Avui al Penedès


SEGUEIX-NOS

Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!