El lugar donde estuvo el paraiso

Gerardo Herrero -

Sinopsis

La jove Ana arriba a Perú a principis dels anys vuitanta en busca del seu pare. El troba a Iquitos, però està tan canviat que gairebé no reconeix a l'home ple de vicis que ella recordava. El seu pare és cònsol d'un país sud-americà que es troba en una difícil situació política. Ara ha trobat una certa estabilitat en Júlia, cantant en un local d’altern, però sap que aquesta situació pot canviar en qualsevol moment.

L'arribada de l'Ana coincideix amb l'arribada d'un estrany pilot que afirma estar perdut però que, en realitat, es sospita que amaga alguna cosa.

L'Ana es troba enmig de l’estrany ambient de la selva Amazònica en un estat de confusió i desorientació. Es troba perduda en un espai impropi on haurà de lluitar per enfrontar-se amb la nova realitat del seu pare.

Cartell de El lugar donde estuvo el paraiso

SEGUEIX-NOS

Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!