Astérix i Obélix: Misió Cleopatra
Alain Chabat -
Sinopsis
Una vegada més el còmic es la base d’un argument cinematogràfic. Alain Chabat ens porta "Astérix i Obélix: Misió Cleopatra", seqüela de "Astérix i Obélix contra César".
Intentant ser fidel al còmic, Chabat ha respectat el més possible els diàlegs i les vinyetes d’ Uderzo y Goscinny, però aportant el seu toc personal al film.
Aquesta vegada, Astérix i Obélix es troben amb la missió d’anar al desert d’Egipte. Cleopatra i César estan tan avorrits que decideixen fer una aposta: si ella aconsegueix construir el palau més gran de tota la història, ell proclamarà la grandesa del poble egipci.
Cleopatra recorre a l’arquitecte Numerobis, qui, a la seva vegada, recorre al druida gal Panorámix, qui es capaç de fabricar una poció màgica que proporciona una gran força a qui la pren. Astérix i Obélix acompanyaran al druida en la seva missió.