tennis taula

tennis taula. El juvenil comença amb victòria

El juvenil lluitarà per la lliga catalana

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.


Debut prometedor dels juvenils que lluitaran per la lliga. Començaven 4-1 a casa contra el CN Tarraco. Albert Sole guanya còmode a Ferré. L’únic punt visitant sobre Rovira per part d’Olivé. Marc Lari tornava a avançar als del Garraf per 2-1. El dobles Conrad/Marc es mostrava compenetrat i Albert Soler rematava a Olivé.
La setmana vinent un partit molt important i ja habitual Falcons Sabadell-Vilanova.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local