Albert Soler
Jordi |
20-12-2004 17:40
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Cap de setmana per la competició individual en tennis taula, amb la disputa de la segona fase de lopen Catalunya, amb una destacada actuació dels jugadors del Garraf. La tasca del planter de la ma de Jou Martínez va donant els seus resultats i en destaca en especial Albert Soler, que sha adjudicat la fase de lopen Catalunya en una actuació impecable sense cedir cap set. Primer de grup guanyant a Barba (Hospitalet), Serra (Calella), Ortiz (Falcons) passava al quadre on en la mateixa línia es mostrava molt segur en tots els seus cops contra Marc Altarriba i Pau Mellado del Bagà Petrocat. En la final pletòric de confiança guanyava a Ferran Prat del TT Ripollet, jugador que entrena en el CAR de Sant Cugat. Albert Soler així passarà en la tercera fase de lopen Catalunya a la categoria absoluta on lesperen els millors jugadors catalans, entre ells el sitgetà Oriol Monzó, guanyador de la categoria absoluta en la final contra Jordi Vacarissas per 3-1 i no 1 del ranking català. A mès Soler ha estat seleccionat per les estades de tecnificació de la federació catalana daquest nadal a Calella.
Albert Soler pujarà molts llocs en el ranking juvenil, així com tambè en labsolut i això li permetrà una bona situació en el quadre quan arribin els campionats de Catalunya.
El seu company dequip Marc Lari ha quedat cinquè en lopen juvenil B, perdent per avantatges al cinquè set el creuament de quarts de final, que li haguès permes la lluita per entrar en el juvenil A.
En categoria sub-21 Oscar Parejo ha quedat 3er sumant tambè un bon nombre de punts per escalar posicions en el ranking. Marc Galofré tercer de grup no accedia al quadre així com Carles Pina i Adrià Baltanàs quarts de grup.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!