Jordi |
16-01-2005 20:40
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Els juvenils aconsegueixen una victòria 4-2 sobre el Borges Envelats Valls que si no hi ha sorpreses els assegurarà la segona posició del grup i laccés a les semifinals de la lliga catalana juvenil.
Començava Albert Soler guanyant el primer punt. Conrad Rovira molt brillant anotava el segon. Perdi Marc Lari contra Pep Ribalta el mès encertat dels rivals. Soler/Rovira perdien el dobles deixant un inquietant 2-2. Però Albert Soler exercia de base i guanyava 3-1 a Llobet i Lari feia el mateix amb Joel Fusté.
http://www.fctt.org
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!