Lliga Petits Samurais de Judo de la temporada 2022-23. Eix
Escola de Judo Vilafranca-Vilanova |
Vilafranca del Penedès
16-04-2023 18:58
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Aquest cap de setmana al Pavelló Municipal Mestre Recasens de Vilafranca, s’ha disputat la última jornada de Lliga Petits Samurais, organitzada per l’Escola de Judo Vilafranca-Vilanova amb més de 150 nens de totes les escoles que conformen el Club.
III jornada i última, on s’han proclamat els campions de lliga en les diferents categories (des de categoria pollet, nascuts al 2017 i 2018, fins alevins 2011-2012) i pesos amb els més petits de l’Escola.
Com amb les altres jornades participants de les escoles de la comarca i com a club convidat el judo Egara on tots els familiars han pogut gaudir d’un matinal de judo de competició formatiu i lúdic.
Les escoles participants han estat: Escola Rural Camp Joliu i Col·legi Sant Julià de l’Arboç del Penedès, Mare de Deu del Priorat de Banyeres, Escola la Cabana de les Cabanyes, Col·legi les Moreres de Santa Fe i Col·legi Jacint Verdaguer de La Granada, Judo Olesa de Bonesvalls, Escola Esportiva de Torrelavit , Escola Sants Abdó i Senen del Pla de Penedès, Col·legi Estalella i Graells i Cristofor Mestre de Vilafranca, Club de Judo Vilanova, Club de Judo Vilafranca i Club de Judo Egara de Terrassa com a Club convidat.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!