Jordi |
27-02-2005 19:37
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El Vilanova torna a aconseguir una contundent victòria, la segona consecutiva per 4-0 aquest cop contra el Jardí de Sant Quintí de Mediona, el dissabte al pavelló de les Casernes. Això permet seguir ferms en el primer lloc del grup i a una sola victòria dassegurar matemàticament laccés a la fase dascens a segona nacional.
El partit va començar amb una pallisa de Rafa Monzó per 3-0 sobre el defensiu Ramirez. El segon partit enfrontava a Salva Milà contra Llobet, el millor dels visitants. De fet seria lúnic partit igualat de la tarda i Salva remontaria un 1-2 en contra amb pilota de partit inclosa per empatar a 2 i guanyar en el cinqué set amb mès comoditat. A partir daquí i com a passat en daltres ocasions el partit ja estava trencat. Joe Martínez safegia a la festa amb un 3-0 sobre Martí, demostrant que segueix en molt bona forma. Per acabar un altre 3-0 en el dobles de Monzó/Martinez i ja en van molts.
El Vilanova senfrontarà la setmana que vé al Lluïssos de Gràcia, per assegurar a la primera oportunitat la fase dascens, en el darrer desplaçament complicat que li espera.
http://www.fctt.org
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!