Rafa Linares |
Olivella
03-03-2025 09:34
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El Nova Olivella tenia pendent rebre la visita del Atlético Perroflautas que ocupava la segona posició de la tabla darrera de un Pico Pala que semblava un clar aspirant a guanyar la lliga aquest any.
El partit va començar amb molta empenta, els nostres dominaven a un equip que no volia cap sorpresa desagradable, s'hi jugaven molt i l'equip olivellenc vol aconseguir la primera victòria costi el que costi.
Els primers 10 minuts el domini local era bastant evident, Christian una nova incorporació cedit aquest any pels nostres amics del Pico Pala va obrir el marcador, poc després Héctor va donar més avantatge a un equip ple de il·lusió i moltes ganes de fer bé les coses.
Però la realitat es va tornar a imposar a la ficció, abans d'arribar a la mitja part el rival va aconseguir capgirar el marcador amb quatre gols seguits.
Després del descans, els Perroflautas només van haver de fer llenya d'un arbre caigut que podia fer res més, Christian va aconseguir un tercer gol que donava un valor afegit més a una mitjana pobre del equip d'un gol per partit.
Així, els Perroflautas aconsegueixen assaltar la primera posició de la tabla gràcies a que els Pico Pala també van perdre el seu partit.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!