Rugbi

Anul·lat el partit amistós entre el Rugbi Nova Olivella i el Culford anglès

Eix

Eix

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Aquest diumenge 30 de març, estava previst el partit amistós a Olivella, dintre dels actes del 10é aniversari de la secció, entre l’equip local de rugbi (amb un combinat de jugadors de diferents equips de la lliga catalana) i l’equip anglès Sub18 del Culford.

Un partit que portava pactat des de fa tres mesos, però per problemes logístics e interessos esportius al final es jugarà per part de l’esquadra anglesa a terres franceses, a Toulousse.

El programa del Culford en principi era, primera parada i estada amb amistós a Perpinyà i amb segona parada a Barcelona, amb estada i partit contra el Rugby Nova Olivella, al nostre municipi. Però canvis d’última hora han fet que no es moguin finalment del país francès. La promesa després de l’anul·lació ha estat el compromís de tornar més endavant amb un altre esquadra a Olivella, en un futur no gaire llunyà. La junta i la direcció tècnica s’han estat movent per substituir a aquest equip per un altre, per no perdre l’oportunitat de fer gaudir als aficionats d’un bon partit de rugbi, però finalment, no podrà ser així per culpa de les dates dels equips de la lliga catalana i sense trobar tampoc cap equip estranger que visités el nostre país. El Rugby Nova Olivella seguirà treballant en un altre data perquè aquest partit finalment es disputi a Olivella.

La Copa catalana de Touch es disputarà el 14 de juny a Olivella

Dins dels actes del 10è aniversari, al 14 de juny, Olivella tindrà com a èxit esportiu l’organització de la Copa Catalana de Touch, després de tancar amb la seva Federació el compromís. El Rugby Nova Olivella podrà presentar un equip per competir-la. S’està treballant físicament i tècnicament en un esport diferent al rugbi 15, amb els jugadors que el 14 de juny representaran al nostre equip a la Copa Catalana de Touch. Fem una cria a l’afició i als interessats per omplir el Municipal.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local