AB VENDRELL - BC SANT JOAN DESPÍ . Eix
Carles Ambrona |
El Vendrell
31-03-2025 09:03
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
SEGONA CATALANA FEMENINA
AB VENDRELL 52 - BC SANT JOAN DESPÍ 38
L’AB Vendrell femení va superar, el tercer classificat, el Sant Joan Despí, per 52-38, en un partit guanyat des de la defensa, 23 punts de les visitants, en els darrers tres períodes, que van aplanar el camí, de les vendrellenques, cap a un nou triomf. A banda, les d’Èric Blay, van recuperar, el bàsquet average, que era de sis punts, per les del Baix Llobregat, després del partit de la primera volta.
L’encontre va començar amb domini de les visitants, amb una defensa molt activa, provocaven les errades de les locals; set punts consecutius de Júlia Pedroso, col·locaven el 4-11 als 7´de joc, amb un Sant Joan Despí, que dominava còmodament, davant un Vendrell espès, que marxava amb un 8-15, en contra, a la fi del primer quart. Després del 8-17 a l’inici del segon període, el partit va canviar totalment, les locals, amb una defensa molt més pressionant i l’encert que no havien trobat, en els primers deu minuts, triples d’Andrea Cabrera i Martina Rovira, van començar a dominar el joc i el marcador, amb un conjunt visitant, que no veia cistella, un punt en vuit minuts. El triple de Júlia Pous, en la darrera acció de la primera part, rubricava, el parcial de 19-5, d’aquest segon quart, que posava el 27-20 del descans. El segon temps va començar travat i amb un conjunt local, novament, erràtic, parcial de 0-5, en els primers cinc minuts, 27-25, que acostava a les visitants; un parcial de 9-0, en dos minuts, amb triple de Marta Casañas, aclaria 36-25 el lluminós, un triple de la visitant Ariadna Altadill, posava, el 36-30, abans dels darrers deu minuts.
Un últim quart, on el Sant Joan Despí, seguia creient en la victòria, 36-33, a set minuts i mig del final, però, les locals, van tenir uns minuts d'encert, dos triples de Mariona Rovira i un de Paula Garcia, que dinamitaven el resultat, 49-36, a menys de tres minuts de la fi, amb un conjunt visitant que no va trobar resposta, davant el domini de les de Coma-ruga. Gran resultat davant un rival directe, que deixa a les vendrellenques, en quarta posició, després de la derrota del Prat B, amb un balanç de 15-8, a una victòria del Sant Joan Despí, tercer, amb tres jornades per disputar-se.
El proper diumenge, les taronges tornaran a jugar a Coma-ruga, davant un altre rival directe, el Prat B, cinquè classificat.
Pel Vendrell van jugar: Cifuentes, Díez (4), Elias (2), Pérez (3), Mariona Rovira (8), Martina Rovira (3), González (7), Pous (6), Cabrera (7), García (5) i Casañas (7). 5/12 tirs lliures, 13 cistelles de dos punts, 7 triples convertits.
Parcials: 8-15, 19-5 (27-20), 9-10 (36-30), 16-8 (52-38).
PRIMERA TERRITORIAL
CB LA SELVA 50 - AB VENDRELL 84
El sènior masculí de l’AB Vendrell, va superar el tràmit, de la visita a la pista del cuer, el conjunt de La Selva, amb una solvent victòria per 50-84, en un partit que es va acabar decidint, en una segona part, de domini absolut dels vendrellencs, parcial de 24-50, que va confirmar la superioritat dels visitants.
El primer quart va començar a marcar el camí de l’enfrontament, amb un conjunt de Jordi Nieto, molt actiu, que trobava cistella amb facilitat, triples de Carlos Harster, Dani Lorente i Jordi Solé, i amb un Harold González, dominant la pintura, en uns primers deu minuts, que ens deixaven, un 15-21, al lluminós. Un triple d’Ivan Garcia, posava el 19-32, a l’equador d’aquest segon període, en uns minuts, on els de La Selva del Camp, anotaven dos triples, d’Alonso i Vandellós, que, reduïen la diferència, 25-32, que donava pas, al 26-34 del descans. A la represa, els visitants, van sortir amb una marxa més i decidits a trencar el partit, dos triples inicials, de Garcia i González, encetaven un parcial de 0-12, que situava la vintena de diferència 26-46, en els tres primers minuts del tercer quart. Els locals, amb un nou triple de Vandellós i vuit punts consecutius d’Alonso, tornaven a entrar en el partit, 37-50, a les acaballes, del període, dos triples de Harster i Miquel Alcón, tornaven, a marcar, 38-59, diferències.
Uns darrers deu minuts que van ser de tràmit, doncs, el 0-7 inicial, amb una bona aportació de Juan Murillo pels visitants, suposava, el 38-66, a sis minuts del final, que ho deixava sentenciat. Entrem en el tram decisiu de la temporada, resten cinc partits pel final, on els vendrellencs, es jugaran davant els rivals directes, les seves possibilitats d’ascens de categoria. Ara, amb un balanç de 16-5, els de Jordi Nieto són tercers a la taula, amb un partit menys, que recuperaran, aquest proper cap de setmana, on tindran un doble compromís, que pot marcar el futur.
Divendres vistaran la pista del Vila-seca, per disputar el partit ajornat i diumenge, rebran la visita de l’Amposta, al pavelló de Coma-ruga.
Pel Vendrell van jugar: Lorente (15), González (13), Harster (6), Domènech (4), Ibáñez (4), Solé (13), Garcia (14), Alcón (5) i Murillo (10). 12/17 tirs lliures, 21 cistelles de dos punts, 10 triples anotats.
Parcials: 15-21, 11-13 (26-34), 12-25 (38-59), 12-25 (50-84).
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!