ATLETISME

Exit dels atletes del Club Esportiu Alfategar

VD Imatge d'arxiu

VD Imatge d'arxiu

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Tot i que l’atletisme és un esport individual, la “ Pinya d’equip” , per part dels esportistes, familiars i Tècnics de l’Alfategar , va ser un factor clau per motivar-se i obtenir els bons resultats : 11 medalles d’Or i 7 Plata.

La jornada es va dur a terme durant tot el dia , realitzant les diferentes proves de Velocitat, Llançament de pes, Relleus i Salt de Longitud, i en diferents categoríes.

Un total de 300 esportistes d’arréu de Catalunya , van fer de la jornada , una veritable Festa Esportiva.

Tot i la dificultat, dels núvols de formigues voladores, que durant el matí van estar presents , no va ser impediment per allunyar l’esforç, ganes i valentía dels nostres atletes vilanovins, que merescudament, es van emportar els millors llocs al podi.

L’equip del Club.E. Alfategar va superar-se un cop més : “ Treballant, esforçant-se, progressant, gaudint , millorant i guanyant “.

Finalment, aquests van ser els resultats:

Rafa Almirall- Or/200m, Plata/400m i Plata/ Relleus

Ricardo Poveda- Or/100m, Or/200m i Plata/ Relleus

Catalín T. Rusu- Or/400m, Or/800m i Plata/Relleus

Salvador Fernandez- Or/100m i Plata/Relleus

Mireia Gala- Or/ 100m

Juan M. Merino- Or/100m

Juan Delgado- Or/ 100m

Isidre Rigual- Plata/100m

Jaume Herranz- Or/ Llançament Pes 4kg

Gemma Hurtado- Or/Llançament Pes 3kg i Plata/ 100m

Cristina Minet i Jordi de la Torre – 4º/100 m


El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local