VD |
05-04-2011 19:40
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
SÈNIOR MASCULÍ “A” (2a CATALANA – GRUP 2)
TOYOTA MOLINS - TOTSPORTS-CB SAMÀ “A” 80-84
CB Samà: David, de Diego, Dani, Ruben, Raimon, Ramon, Capella, Champi, Salvó
VICTÒRIA A TRES BANDES
El sènior masculí del CB Samà va guanyar a la pista del Molins de Rei en un partit molt ajustat i que signifiquen tres victòries: la primera, guanyar el partit; la segona, mantenir matemàticament la categoria; i per acabar no donar l’alegria a l’arbitratge de veure l’equip perdre. Cal recordar que l’equip tenia de baixa, a les ja conegudes de Xisco i Mario pel que resta de temporada, a Ramos per una lesió al primer metacarpià.
El partit va començar molt igualat amb un David Torres molt inspirat en anotació. L’arbitratge es va encarregar ràpidament de tallar-li i, amb dos faltes consecutives i una tècnica incomprensible, va haver de marxar a la banqueta. El Molins va agafar forces i va anotar dos triples consecutius del seu tirador que els feien posar-se amb sis punts a dalt. Ramon va sortir de la banqueta per frenar-lo, però si el tirador no va anotar més gràcies a la defensa del jugador samista, els altres de Molins sí que ho van fer. L’entrenador del Samà va respondre amb una zona 3-2 i els locals no van saber atacar-la. Els vermells van aprofitar aquest fet, i van tornar a igualar el marcador fins a falta de dos minuts on es van tornar a posar a dalt. Però a l’última jugada d’aquest darrer període, després d’una gran defensa samista, un triple amb una mica de sort va fer posar-se als locals un punt a dalt al final de la part.
El partit va seguir amb màxima igualtat durant els següents minuts. Els equips van intercanviar cistelles, però el Samà es mostrava més consistent a pista. Champi es feia fort sota els taulells en anotació i Capella era un bon soci. Això va fer que mica en mica el Molins es desgastés i els vermells van obrir una petita bretxa al marcador, però ràpidament l’arbitratge amb unes decisions molt polèmiques i escombrant cap a casa, amb una antiesportiva en un tap a dos mans de Salvó o faltes locals no xiulades a Alex de Diego quan pujava la pilota, feien que els verd-i-blancs tornessin a entrar en el partit.
El Samà es va tornar a sobreposar a tot això i, amb els triples de Raimon i Dani, i cistelles de curta distància de Ruben, arribà a la recta final del partit amb una diferència de nou punts, però altre cop l’arbitratge i un encert brutal del Molins de Rei els va fer apropar al marcador. Però no va haver temps per més i, finalment, els dos punts van viatjar cap a Vilanova.
La setmana vinent l’equip rep la visita del Pallejà..
SÈNIOR MASCULÍ “B” (CC SÈNIOR B – GRUP 2)
CEBCANSANTJOAN.ES - TOTSPORTS-CB SAMÀ “B” 58-55
SÈNIOR FEMENÍ “A” (1a CATALANA – GRUP 2)
TOTSPORTS-CB SAMÀ “A” - BASQUET ALMEDA 64-48
CB Samà: Ingrid, Cristina (3), Lara (8), Estevez (3), Eli (9), Anna (14), Gemma (9), Laura, Maria (5), Mire (13).
TERCERA VICTÒRIA SEGUIDA DEL TOTSPORTS SAMÀ.
Nova victòria del conjunt vermell que el consolida en la tercera posició de la classificació, amb dues derrotes menys que el quart classificat, el Femení Cornellà, però encara lluny del segon classificat.
Bon partit d’Eli Isern amb 9 punts, 8 rebots, 6 assistències per una valoració de 22, acompanyada aquesta vegada per Anna Martí (que va acabar lesionada, i ja són quatre les jugadores lesionades a dia d’avui) amb 14 punts i 7 rebots. També Mire va estar a un bon nivell amb 13 punts i 4 rebots i Gemma que poc a poc va agafant el ritme de competició.
Tot i el 2 a 5 inicial el Samà va dominar el ritme del partit i el marcador a partir del minut 5 de partit. Mire i Lara van anotar 5 punts cada una durant el primer període i van ajudar a engegar la maquinària samista. Al final dels 10 primers minuts les noies entrenades per Ventosa i Andreu ja guanyaven 15 a 10.
Isern va dominar al llarg del segon període amb 5 punts i 3 rebots en vuit minuts. Gemma amb 5 punts més i Anna amb ràpids contraatacs assistida per Isern van anar eixamplant les diferències fins el 30 a 19 del descans.
A la represa l’Almeda va voler retallar les diferències a cop de triple, però els 3 triples consecutius de les visitants van ser respostos per 4 contraatacs quasi consecutius d’Anna Martí a passada d’Eli Isern de camp a camp. Un triple de Mire va acabar de frenar a les visitants i el Samà amb un nou canvi defensiu va acabar amb la resistència visitant. Al final del tercer període el Samà guanyava 48 a 35.
L’últim període el va rematar el Totsports Samà amb 3 triples seguits d’inici (Lara, Mire i Cristina). Al final 3 punts seguits de Gemma deixaven el marcador amb un clar 64 a 48.
La propera jornada el Samà rebrà el líder, el Sant Fruitòs, i tot i les baixes (Gemma, Anna, Saray, Meri i Sandra no podran jugar) el Samà vol seguir amb la ratxa actual de victòries. L’horari del partit canvia a DISSABTE A LES 17:45.
SÈNIOR FEMENÍ “B” (3a CATALANA A – GRUP 5)
AE BASQUET PRETENC - TOTSPORTS-CB SAMÀ “B” 57-38
CB Samà: Gemma, Marta, Montse, Txell, Este , Neus, Inés
Parcials: 21-7, 6-8, 15-9, 15-14
DERROTA CONTUNDENT.
El sènior femení B del CB Samà va caure derrotat davant el AE Bàsquet Pratenc, en un partit on les jugadores samistes van sortir massa relaxades. No se sap si va ser fruit d’un mal partit en sí, o que el fet de no jugar-se res a la lliga (ja es té la quarta plaça matemàticament) va fer que l’equip surtis sense tensió.
El Pratenc va començar molt fort i ràpidament va marcar una gran diferència en el marcador. La defensa samista era molt tova i en atac no és jugava a res. Al segon període l’equip va millorar i va deixar a les locals només amb 6 punts.
Un inici de segona part esperançador va fer pensar que les vermelles remuntarien, però res més lluny de la realitat. Les del Prat de Llobregat van tornar a anotar amb molta facilitat i el partit fins el final es va convertir en un pur tràmit.
La setmana vinent l’equip rep la visita del CB Castellbisbal. L’últim partit de lliga.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!