Llorenç Mateo |
26-05-2011 22:47
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El Reus ha decidit el partit en la segona part, ja que la primera ha finalitzat amb un inquietant empat a zero gol, empat que s'ha tornat a repetir en la segona part, però que li seguia donant el títol per la victòria blaugrana. Desprès tres gols del Reus han deixat el partit i el títol, 38 anys deprès els de l'Alejandro Domínguez.
Per la seva part el Barça ha fet la feina que esportivamernt havia de fer, i ha derrotat al Liceo, que venia de guanyar la Lliga Europea, per 7 gols a 4. En la primera part i quan semblava que l'empat a un seria el resultat final, a manca de dos segons Adroher ha avançat al Barça.
En la segona els culers han dominat totalment als gallecs i els gols s'han anat alternat fins al clar resultat final.
En els altre dos partits l'Alcoi ha guanyat per 8 gols a 7 al Noia a Sant Sadurní i el Lloret al Voltregà per 3 gols a 1.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!