Futbol 7

El CE. Nova Olivella s'emporta el seu torneig a la tanda de penals

Eix. El CE. Nova Olivella campió del torneig

Eix. El CE. Nova Olivella campió del torneig

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Com cada pretemporada, la secció de fútbol 7, del Nova Olivella, organitza un quadrangular per fer el seu torneig. Aquest any, els tres convidats eren Paradís Ribes (St.Pere de Ribes), el TRG ALLSTARS (Tarragona) i el Gavines FC. (Cunit).

El dia senyalat era diumenge 5 d´octubre, de 9:30 a 15H. I el format dues semifinals, tercer i quart lloc i final. Entrega de premis i un picoteo al bar per tots els participants i familiars. Un trofeu que feia la seva quarta edició, amb el format de fútbol 7, a partir de la segona edició. La primera va començar fa 4 anys amb el format de fútbol sala, on el Nova Olivella F.S., es va proclamar campió a la final amb un 6 a 0. En les altres següents edicions el Nova, sempre havia arribat a la final i l´havia perdut amb l'actual campió el Caue de Vilanova. Aquest any, el Caue, per problemas de gent, no hi participava, en el seu lloc entrava les Gavines de Cunit.

Una primera semifinal, que començaria a les 9:30H, amb el Nova Olivella en acció, contra les Gavines FC. Un Nova amb moltes noves incorporacions de la temporda, i amb la prova de foc pel míster, Jonay Reguera de retornar el trofeu a les vitrines del club. Un èquip de gala, contra un altre èquip a priori inferior, segons el que s´havia vist dues setmanes abans en un amistós, amb 6 a 2, pel Nova. Als 5 minuts el Nova es posava per davant amb gol d´Àlex, de fort xut de falta desde fora l´àrea. 1 a 0. Però 10 minuts després les Gavines posarien l´empat. 1 a 1. I 5 min. després amb sorpresa de tots, un altre vegada les Gavines es posaven per davant, amb un altre error defensiu del Nova. 1 a 2, arribarien al descans. Però als dos minuts de la represa, Exe, tornava l'igulada al marcador, de fort xut creuat desde l'esquerra. Als 15 minuts de la segona part, Marc de les Gavines, tornaria a posar el marcador al seu favor. 2 a 3. I quan només faltaven 5 minuts per finalitzar el temps regamentari, Brian del Nova posava l'empat final. Els dos èquips la la tanda de pènals. Aquí el Nova marcaria 5 pènals i les Gavines 4. El Nova a la final.

Una segona semifinal, amb dos èquips nous al torneig, i un clar guanyador sense cap dubte, Paradís Ribes 7 (amb sis gols de Eric)- TRG ALLSTARS 2. El Ribes a la final.

Tercer i quart, les Gavines FC.- TRG ALLSTARS de Tarragona. Un partit de consolació, on els dos èquips ja no es jugaven gaire, no quedar ùltim era l'alicient. 2 a 2, va ser el resultat després dels 50 minuts reglamentaris. Als pènals, les Gavines es va emportar el partit i el tercer lloc, per 2 a 0.

I la gran final, i l'ocasió de fer història, l'èquip de Jonay Reguer va guanyar el segon trofeu del club i el primer en format fútbol 7. Davant el potent èquip del Paradís Ribes. Un partit d'infart, alternançes en el joc i oportunitats continues pels dos èquips, una primera part pel Nova, i una segona pel Paradís Ribes. Però el primer que es posaría per davant seria el Nova als 5 minuts, fort xut d´Àlex desde fora de l´àrea, després d´una falta, i Joan Antón Galimany, de cap, golás. El Paradís no baixaria les mans, i al quart d´hora, Papi, posaría l´empat, després d´una nova errada defensiva del Nova. 1 a 1. Als 19 minuts, Stephen, del Nova, de fort remat de cap, després de picar una falta desde fora de l´àrea Marc. 2 a 1. Quan tot semblava dit i beneït, i el porter del Nova, Xavi Galimany, estava fent un partidás, al 21 minuts, arribava l´empat del Paradís, i la decepció de tota la banqueta del Nova. Xavi va seguir parant i parant, amb tres pals inclosos, fins a arribar el minut 50. Un altre vegada als pènals, amb nerviosisme inclós. Però va tornar a sortir de les tenebres el porter del Nova, i l´èquip de casa campió, 3 a 1 als pènals.

El torneig va acabar amb: CE. Nova Olivella (Campió); 2º.- Paradís Ribes; 3º.- Gavines FC. Cunit i 4º.- TRG ALLSTARS Tarragona.

Pichichi: Eric (6 gols) Paradís Ribes. Zamora: Porter del Paradís Ribes (4 gols encaixats), i el jugador de la final: el porter del CE. Nova Olivella, Xavi Galimany.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local