Redacció |
El Vendrell
03-11-2014 08:08
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Amb nombroses baixes i comptant amb l’ajuda de Juvenils afrontàvem el partit d’avui, l’últim dels 4 que jugàvem a casa, amb la il·lusió de treure els 3 punts per confirmar la millora del grup i agafar confiança de cara al proper desplaçament a Alcanar.
Amb la mateixa il·lusió començava el partit i intentant mostrar els nostres senyals d’identitat, però no era tot el que esperava d’ells. Molt respecte, por a fallar i el que volia era intensitat en cada jugada, intensitat en cada acció, independentment de com fos el resultat, marcar un estil.
La primera part ha estat un estira i arronsa amb envestides per ambdues porteries, transcorreguts els primers 13′ i havent-nos assentat en el camp, hem baixat la pilota, buscant mes les combinacions i arribant per banda, les ocasions arribaven però no aconseguíem materialitzar-les amb el perill que en alguna contra ens poguessin perforar la porteria.
Ocasions per tots dos costats però no seria fins al minut 41′ quan Sergi després de llançar un córner de manera magistral i el porter després de no poder blocar de forma correcta s’introduiria la pilota dins de la línia de gol pujant així l’1-0 en el marcador que semblava definitiu fins a arribar al descans però 3′ després i abans de xiular el col·legiat després d’un córner llançat des de banda dreta al segon pal i el porter no aconsegueix buidar la rematada cap a dins del seu jugador més allunyat , aconsegueixen després de varis rebutgis igualar el marcador amb el qual ens aniríem al vestuari.
En la segona part i amb canvis en ment, iniciàvem amb els mateixos jugadors esperant veure les sensacions amb les quals sortien i als 10′ de la 2ª entra Marc per Angel, buscant el mateix treball però mes frescor a l’hora d’oportunitats que poguessin produir-se.
L’equip no s’ha arrugat, donant la cara sempre i intentant buscar la porteria rival. El marcador no es movia i en el minut 80′ després d’una bona acció de Marc ens xiulaven un penalti que podia ser definitiu però va ser errat per Sergi. Era el moment i pensàvem que el tren s’havia escapat…. entra Carlos per Bilal que havia fet un desplegament físic brutal , buscant creativitat i superioritat en el 1×1, ja que abans d’errar el penalti, expulsaven a Andry per doble groga. Amb un menys ens hem reposat i la dinàmica de l’equip es no modificar la manera de treballar malgrat les dificultats i fruit d’aquesta dinàmica i digne d’enaltir després d’una bona jugada portada per Carlos i després d’obrir a banda a Jordi Rovira que alhora ha posat una pilota perfecta a l’àrea ,Carlos i de cap posava el 2-1 que mancant 5′ apropava l’equip al somni presagiat abans de començar el partit! Minuts intensos els finals, deixant la pell per defensar l’assolit. Després d’afegir 4′ l’arbitro assenyala el final del partit i es el deliri de la graderia que un dia mes no ha fallat.
3 punts més que ens fan seguir creient, seguir treballant i seguir aprenent que podem fer alguna cosa aquest any!
A preparar ja el difícil desplaçament el diumenge a Alcanar 16:30h. Però amb la moral de gom a gom per seguir amb humilitat i treball.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!