Redacció |
Sitges
06-01-2015 21:48
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
La Mitja Marató de Sitges és l’esdeveniment més important del calendari esportiu i una de les cites ineludibles per als especialistes de les curses de fons. El diumenge 11 de gener, es preveu que uns 4.000 atletes participin en una nova edició de la Mitja Marató i del Quart de Marató, tot i que l’organització espera en aquesta nova convocatòria superar aquesta xifra de participació sumant els corredors de totes dues curses. Les inscripcions per Internet es tanquen el dimecres 8 de gener a les 23h 59m de la nit, però les persones interessades en córrer encara tindran una última oportunitat a la Fira del Corredor, on es posaran a la venda les darreres 50 inscripcions.
La Mitja Marató forma part de la 9ª Challenge de Mitges Maratons Gran Premi Diputació de Barcelona i se celebrarà diumenge, tot i que els preparatius començaran el divendres 10 amb la Fira del Corredor, com a novetat aquest 2015, a l’Ànec Blau de Castelldefels. Des les 10 a les 20 hores, els corredors i corredores podran recollir els seus dorsals, el xip i la bossa al centre comercial i també el diumenge 11, de 7 a 10 del matí, a les carpes del Passeig de la Ribera, davant l’Hotel Calípolis. Els participants locals, i que així ho hagin marcat a la seva inscripció, podran recollir-ho tot el dissabte 10 de gener al Poliesportiu de Pins Vens, de les 17 a les 21 hores,
Per als corredors/es de la cursa, l’organització oferirà servei de dutxes al Poliesportiu de Pins Vens i el viatge de tren gratuït. També hi haurà servei de guarda–roba, de massatge i d’assistència mèdica–sanitària per als participants.
El diumenge 11, l’organització donarà la primera sortida al Quart de Marató, a les nou del matí, i una hora més tard començarà la Mitja Marató. Els corredors trobaran zones d’avituallament, amb aigua i beguda isotònica, instal•lades al llarg de tot el recorregut cada cinc quilòmetres. L’organització també oferirà un servei de “llebres” que aniran identificades amb un dorsal amb la marca i l’armilla, i amb un globus per a que es puguin identificar amb facilitat.
El recorregut, de dues voltes al mateix circuit, sortirà des del Passeig Marítim, davant les instal•lacions del Club Natació, entre els carrers Antoni Cartró i Prat de la Riba i culminarà amb el tram que creua pel centre de la Vila.
Un cop finalitzades les dues curses, es procedirà al lliurament conjunt de trofeus als primers classificats del Quart i la Mitja, a partir de les 12,30 hores. A partir de les sis de la tarda, es podrà consultar el rànquing final de classificació al portal web www.mitjasitges.cat.
La Mitja i el Quart, a més del caràcter competitiu, tenen també un fons solidari. Els corredors interessats podran fer una donació en el moment d’inscriure’s a l’ONG Ocularis que treballa per al desenvolupament oftalmològic de l’Àfrica Subsahariana. http://www.ocularis-jp.org
Més informació
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!