Redacció |
Sitges
19-01-2015 17:23
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El Bar GSG continua mostrant-se com a líder sòlid, mentre que la segona plaça s’iguala entre el Dionisos Greek Restaurant, el Cañateca i la Penya Barcelonista-Frankfurt La Fita.
El Bar GSG va tenir menys problemes dels previstos per superar el Cañateca -fins aleshores segon classificat- per un clar 9 a 2, gràcies, entre d’altres, al “hattrick” de Lucas Amat -tercer de la temporada- i al doblet de Jordi Martí, que continua acumulant rècords, ja que ha aconseguit marcar en tots els partits disputats fins el moment, un total de set encontres.
L’altre jugador que havia marcat fins ara en totes les jornades, Abdon Vidal, del Cañateca, aquesta setmana es va quedar sense anotar.
Amb aquesta victòria, el Bar GSG, amb 20 punts, és més líder, i amplia el seu avantatge al capdavant de la taula fins els 7 punts respecte el segon classificat, el Dionisos Greek Restaurant.
El Cañateca perd un lloc a la classificació, passant a ser 3er, empatat amb 12 punts amb el 4rt, el Penya Barcelonista-Frankfurt La Fita, però, de moment, amb millor “goal avarage” particular.
El Dionisos Greek Restaurant es col•loca 2on a la taula classificatòria, amb 13 punts, al vèncer al Seo Web Consultora per 8 a 3, amb “hattrick” de Jorge Valle. A més de la victòria i els tres punts, el “Dionisos” va recuperar el “goal avarage” particular.
Tendències completament oposades les dels dos equips, ja que el Dionisos Greek Restaurant, després d’un inici de lliga amb una sola victòria en tres jornades, suma quatre setmanes sense conèixer la derrota; mentre que el “Seo Web”, que va ser líder durant dues jornades, ja encadena quatre derrotes consecutives i ocupa el 5è lloc amb 9 punts.
Festival de gols de la Penya Barcelonista-Frankfurt La Fita, i més concretament d’Adrià Comí, autor de 7 dels 12 gols que el seu equip va marcar al Sucrense. Amb aquest resultat, la “Penya” és 4rt amb 12 punts, i ja encadena quatre jornades sumant.
Per contra, el Sucrense, que porta tres derrotes seguides, és 6è amb 1 punt.
Tanca la classificació el Vallpineda, que descansava aquesta jornada.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!