Futbol 7

Victòries dels tres líders

Eix. Plantilla del Masca Asociación

Eix. Plantilla del Masca Asociación

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

A Primera, l’Sports Bar Sitges-Exterior Piscines continua líder després de derrotar el Bar Serranito-Pinillos, si bé, el segon classificat, el Bar La Penya Sitges depèn d’ell mateix per fer-se amb el campionat al haver descansat. Aquesta setmana va guanyar amb facilitat el fins ara tercer classificat, l’Stones FC. Posició que ara passa a ocupar el Finques Rius que va golejar el cuer de la categoria. A la part baixa de la taula, victòria importantíssima del Mon-bus que surt del descens, ocupat ara pel Amigos de Zizou que no va poder superar l’All Blacks Castañeda.

A Segona A, el Masca Asociación va derrotar amb més problemes dels previstos el Club Nova Olivella FS que es troba en descens. El partit de la jornada el van disputar el Restaurant Torre d’Enveja CF i el RD Impagos, que es col•loca a dos punts de la segona posició, amb victòria pels visitants destacant el hattrick de Valldosera. El Frankfurt Las Rejas va començar bé el seu partit, però a les acaballes de la segona part el Caue 1001 va capgirar el marcador amb doblet de Pons. Victòries ajustades de Frankfurt Kal 95 i Auto Davilex classificats en la zona tranquil·la de la classificació. En la jornada de dijous el Penya Ribes s’imposava, per una ajustat 3-2, al Miró Gràfic Cubelles.

A Segona B, victòria ajustada del líder, Veterans Vilanova-La Tasquita, davant Can Tabaco i del Tennis Ribes, Luke Tubito Team, Patates Fregides BH enfront New Team FC, Calamars Galaxy i The Dry Law respectivament. Per la seva banda el Gavina FC guanyava el seu segon partit consecutiu, aquesta jornada al Finques Montané 1943, i assoleix la desena posició. Finalitzava aquesta setzena jornada amb l’encontre Sin Sponsor – Fènix FC i clara victòria pels visitants.

Resultats i classificacions

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local