Eix. Participants en la 1a Trobada d'Atletisme d'AAFE de l'IES Andreu Nin
Redacció |
El Vendrell
04-05-2015 18:15
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El passat dijous 30 d'abril de 2015, durant tot el matí, es va celebrar la 1a Trobada d'atletisme dels instituts del Vendrell a la pista municipal d'atletisme del Vendrell, organitzada pels alumnes de primer any d'AAFE del grau superior d'esports i on tambe van col·laborar els alumes de segon any d'AAFE.
Es van reunir uns 270 nens i nenes de 1r d'ESO dels institus Baix Penedès, Andreu Nin, Mediterrania i el Col.legi Sagrat Cor.
Les proves que es van realitzar. van ser:
VELOCITAT: 100m, 4x100 m i 400 m
LLANÇAMENTS: disc, javelina i pes
A banda de realitzar les diferents proves, es van fomentar diferents valors com el respecte, la convivència... on va quedat reflexat amb la gran relació entre tots els col.legis o instituts.
La jornada d'atletisme va deixar molt bones sensacions entre els nois i noies, ja que van estar molt participatius en les proves, amb nervis, entusiasme i sobretot amb ganes de fer aquet esport, objectiu principal de la jornada.
Tots els alumnes participants dels diferents centres, van rebre una samarreta de record de la Trobada i els guanyadors de cada prova van rebre una medalla.
Des de l'organització s'ha valorat positivament aquesta 1a Trobada ja que tant alumnes com professors, van poder gaudir i participar.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!