HOQUEI PATINS

Presentat el Campionat del Món Sub 20 d'Hoquei patins

Cartell del campionat. Blanca Arias

Cartell del campionat. Blanca Arias

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Aquest migdia s’ha celebrat en el saló de Plens de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú la presentació del 7è campionat del Mon d’Hoquei patins en categoria Sub 20 masculina, que es disputarà en el Complex esportiu Isaac Gàlvez des de el dia 19 de setembre fins al 26 del mateix mes.

L’acte ha estat presidit per l’Alcaldessa de la Ciutat, la Regidora d’Esports, el President de la FEP, i representants de la Secretaria General de l’Esports de la Generalitat de Catalunya i del C.P. Vilanova.

En aquest campionat hi participaran 16 equips que s’han dividit en quatre grups, que jugaran una lligueta tots contra tots a una sola volta. Els grups son:

Grup “A”.- PORTUGAL, ANGOLA, ESTATS UNITS, SUÏSSA

Grup “B”.- ESPANYA, COLÓMBIA, ANGLATERRA, ALEMANYA

Grup “C” .- ARGENTINA, XILE, SUD AFRICA, EGIPTE

Grup “D”.- FRANÇA, ITÀLIA, INDIA, ANDORRA

El dissabte dia 19 de setembre es farà la Cerimònia Inaugural i es jugarà el partit Espanya- Anglaterra (21 hores)

Diumenge dia 20, dilluns dia 21 i dimarts dia 22 es jugaran els partits de les lliguetes

Dimecres 23 serà jornada de descans

Dijous dia 24 partits de quarts de final i de classificació entre els llocs 9 al 16

Divendres dia 25  partits de semifinals  i de classificacions

Dissabte dia 26 Partit Final i de classificacions

Els encreuaments de quarts de final seran entre els grups A i B  i entre els  C  i D.

També s’ha presentat el cartell de la competició i el blog institucional de la mateixa

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local