CF Suburense – UE Rapitenca. Eix
Toni Muñoz |
Sitges
02-11-2015 18:04
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
CF Suburense 2 – UE Rapitenca 0
El Suburense es desfà de la Rapitenca jugant un del partits més seriosos del que va de campionat, el de Josu Julian van oferir uns molt bons primers 45 minuts de joc ofegant a la Rapitenca que no es va trobar en cap moment, la reacció dels visitants a la segona meitat no fou suficient, degut a que es van trobar a un Nito salvador així com a un Suburense segur de sumar la cinquena victòria del Campionat.
Ja al primers instants es va poder veure les dificultats trobades pels visitants a la circulació de la pilota, degut a la bona pressió de l’equip sitgetà al mig del camp amb Huete, Marcos Garcia i Adrià, així com la manca d’espais, mentre que el Suburense amb Dídac i Geri oberts a les dues bandes i Edu a l’eix de l’atac van generar moltes precaucions defensives a la Rapitenca que en diferents moments jugaven amb dos línies de quatre, els de Josu Julian avisaven amb dos arribades amb molt de perill. Edu va estar a punt d’aprofitar-se d’un refús del porter, al minut 38 Marcos Garcia rematava amb el cap un rebuig del porter que fregava el gol, que arribà un minut més tard obra de Dídac després de recollir una assistència d’Adrià a l’espai, arribant al descans amb aquest 1- 0 pels sitgetans després de realitzar una complerta primera part.
A la segona part la Rapitenca va voler tenir més control de la pilota tocant i tocant i buscant l’espai per generar perill, tenint com el seu millor director d’orquestra a Peke, un penal assenyalat per l’assistent a Minga al minut 55 en una de les poques vegades que van trepitjar l’àrea de perill donava als visitants la oportunitat d’entrar al partit empatant, però Nito endevinava la intenció a Paez refusant, ni l´entrada al terreny de joc d’un 9 corpulent va canviar la decoració del partit degut a que el Suburense va saber combatre les envestides amb Sardà i Villa en el darrer tram del partit refrescant el mig del camp, el segon gol sitgetà també obra de Dídac va arribar en una molt bona internada de Minga passant a l’espai, aquest va trencar per velocitat als defensors acabant el matx amb el 2- 0 final.
Fitxa tècnica
CF Suburense: Nito, Minga, (Pablo) Alberto, Edgard, Dídac, (Marti Ferret) Geri, (Ower) Huete, Marcos Garcia, Adrià, (Marc Sardà) Marcos Espigado, Edu i (Villa)
UE Rapitenca: Josuè, Sam, David, Manolo, Oriol, (Ferreras) Ivan Gasparin, (Angel Sánchez) Xavi Márquez, Paez, (Villarrolla) Peke, Guiu, Oscar i (Xavi Amell).
L’àrbitre Jiménez Marcos amonestava als locals Minga, Alberto, Geri i Edu i al visitant Guiu.
El proper partit
L’equip sitgetà es desplaça aquest diumenge al Lleida al Municipal Torrefarrera per jugar a partir de les 17 hores davant un Lleida Esportiu Terra Fermà, setè a la taula amb amb 16 punts, dels 9 partits jugats ha guanyant 5, empatant un i perdent 3.
Resultats i classificació de Primera Catalana Grup 2, 2015-16
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!