Rugbi

Trobada benèfica amistosa d'escoles de rugbi a Cornellà

Trobada d'escoles de rugbi a Cornellà. Eix

Trobada d'escoles de rugbi a Cornellà. Eix

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Aquest dissabte 19 de març l'escola del Nova Olivella, juntament amb el combinat del UE Mecno, es desplaçaven al camp del RC Cornellà, per jugar una Trobada benèfica. El fi d'aquesta trobada era recollir els màxims aliments possibles per a gent necessitada. No era obligatori, però en principi cada jugador havia de portar alguna cosa per contribuir.

Una Trobada que en principi, ajuntava a les escoles de Cornellà, Granollers i UE Mecno, però que al final va acabar fallant l'escola de Granollers. Així que es van improvisar partits entra Mecno i Cornellà, amb moltes baixes per part de les dues entitats. Començava al camp petit de gespa artificial, a les 10hores, els més petits, els sub8 amb jocs en l'escalfament i un partidet a posteriori, amb victòria total dels nois de Rafael Linares, amb Victor, per part del Nova Olivella. Al mateix temps, debutaven també els sub10 (amb Lucas, Hugo, Roger i el debutant Jake) amb un bon paper tant en el joc, com en el resultat. I al mateix temps també, els sub12, sense cap jugador del Nova Olivella al Mecno, donava la talla de sobres també amb un joc dinàmic i resolutiu, amb una gran victòria sobre l'escola del Cornellà. Finalment, l'escola acabava amb un sub14, amb Axel, Judith, Miranda i Joel, amb un resultat a favor de 35 a 15, amb 2 marques d´Axel Linares i victòria del nostre equip.

A les 12:30 hores donava inici un partit del sub16 amb una diferència abismal entre l’equip de casa, RC Cornellà i l'UE Mecno, després es reflectiria al resultat 152 a 0. Un Cornellà, amb tot el sub16 al complert i un UE Mecno, amb les baixes dels jugadors del Nova Olivella, que jugaven partit de lliga amb el Sel Vilanova a les 15 hores a Sant Quirze. Un Mecno, que incorporava pel partit  3 o 4 sub16, gairebé quasi tot l’equip, nois del sub14 (amb Axel i Joel) i fins un del sub.12. Amb aquesta diferència d'edat i de físics, l'UE Mecno que jugava amb la samarreta del RC Martorell, no va tenir cap possibilitat, ni a la primera part amb un 79 a 0, ni a la segona, amb un 73 a 0, amb un 152 a 0, final. Ho van donar tot, però va ser missió impossible. Un bon tercer temps i cap a casa. Un 10 pels nanos del Mecno. Ara descans i tornem a l'abril.

El Sub16 puja a la quarta plaça derrotant al Sant Quirze a Terrassa

Aquest dissabte a les 15 hores el sub16 del Sel Vilanova/Rugbi Nova Olivella (amb Raúl, Gerard, Julio Martínez i Aleix), tenien l'oportunitat de passar al RC Badalona a la classificació de segona catalana i entrar momentàniament al play off de la divisió. I així va ser, amb una demostració de davantera i línia, els nois de Stephen Land, van passar per sobre literalment d´un RC Sant Quirze, que juga a Terrassa, al camp del Ingeniers Terrassa, amb un resultat final de 0 a 80. Pròxim partit, crucial a Tarragona, el tercer classificat de la lliga. Ara a descansar. Un 10 per els nois del Nova.

 

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local