tennis taula

tennis taula. Marc Duran segueix la ratxa a superdivisió

El vilanoví el jugador amb mès progressió de la categoria

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El vilanoví Marc Duran segueix sent important a superdivisió amb el CER Escala que ja suma cinc victòries i s’escapa del descens, guanyant al Burgos per 3-1. Tot i començar amb derrota contra Sokoloesky , va aconseguir en cinc sets desfer-se del ucranià Sergey Nigeruk, primer jugador dels locals per situar el 3-1 definitiu que a mès serveix per guanyar l’average particular. Qui sembla quasi descartat en la lluita per la permanència és el Confecciones Rumadi-Andalucia Linares al perdre a casa per 0-3 contra l’School Saragossa. El sitgetà Monzó no va poder amb l’aragonès Beamonte. El resultat no beneficia tampoc al CER l’Escala, tot i dependre d’ell mateix per evitar una plaça de descens que intenten evitar quatre equips.
http://www.rfetm.com/ligas/sum.html

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local