Marc Lari
Jordi |
23-08-2004 10:00
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Marc Lari ja prepara la propera temporada i segueix a un alt nivell al imposar-se a lopen de Torroella de Montgrí en categoria infantil. Tot i perdre un partit en la fase prèvia , va aconseguir passar primer de grup per triple empat. A partir daquí ja no cediria ni un set. 3-0 en les semifinals contra Carles Descamps i 3-0 en la final contra la jugadora del Bàscara Marta Alech.
Carles Pina i el mateix Marc Lari jugarien tambè en la categoria absoluta. Quedant quarts de grup no accedirien al quadre. Tot i això en Marc li guanyà dos sets a Alech, jugador de segons nacional i un a David Saiz, un dels jugadors mès bons que es trobarà el Vilanova aquest ana a 3 a nacional.
Albert Soler entrena a Holanda
El juvenil vilanoví no descansa ni per vacances i a estat dos dies entrenant a Bleiswick, un poble proper a Roterdam. LAlbert valora molt positivament lintercanvi que li ha dajudar a començar amb força en la temporada del salt al primer equip.
Rafel Monzó presentació el proper dijous
Si no hi ha novetat, de la que us en donariem notícies està previst la presentació als mitjans de comunicació de Rafel Monzó com a nou jugador del Vilanova amb el que es vol aconseguir lascens. El lloc la sala de Tennis taula del pavelló de les Casernes a les 21.00. Lactual campió dEspanya universitari i de Catalunya per equips, es mostra molt il.lusionat en la seva tornada al seu club dorígen.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!