Continuarà creixent

L'Scrap+ Sitges 2014 dobla el número de visites

Més de 5.000 persones visiten la Fira

Ajuntament de Sitges. Scrap+ Sitges 2014

Ajuntament de Sitges. Scrap+ Sitges 2014

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Nou emplaçament, més expositors i, tot i el mal temps del cap de setmana, més visitants. Aquesta és la síntesi dels tres dies de Fira Scrap+ Sitges, que s’ha celebrat del 28 al 30 de març. L’organització de l’esdeveniment valora positivament l’edició 2014 i fa un balanç favorable de les novetats impulsades.

L’any passat l’espai de l’Escorxador es va quedar petit i, aquesta edició, la fira ha canviat d’emplaçament i s’ha situat a l’envelat del Passeig de la Ribera. Aquest canvi, segons ha explicat l’organitzadora de la Fira, Esther Segura-Illa, “ha estat molt bo perquè estar davant del mar ens ha proporcionat un entorn més agradable i més fàcil de trobar”.

L’Scrap+ Sitges ha doblat enguany el número de visitants, que han passat d’unes 2.000 persones el 2013 a més de 5.000 aquest any. Tot i les inclemències del temps, els aficionats a l’scrapbooking no han volgut perdre l’oportunitat de visitar la primera fira monotemàtica d’Espanya, on es podien trobar una trentena d’expositors amb les darreres novetats i tendències del sector.

La coincidència de l’Scrap+ Sitges amb el Ral•li Internacional de Cotxes d’Època Barcelona – Sitges ha estat un punt positiu per a la Fira. No obstant, el mal temps no ha permès valorar aquesta coincidència perquè s’esperava que fossin més les persones que visitarien Sitges diumenge.

Malgrat l’augment del número d’expositors en relació a l’edició anterior, de 20 a més de 30, alguns s’han quedat en llista d’espera i no han pogut participar a la Fira. Segura-Illa, davant l’elevada demanda, ha anunciat que “de cara a l’edició 2015 ens plantegem augmentar lleugerament el número d’expositors, tot i que considero que no ha de ser un creixement molt gran i ha de ser progressiu per a que els que vinguin es puguin guanyar la vida i siguin suficients per oferir els millors productes als clients i visitants”.

Els tallers inclosos a la programació, que es realitzaven a l’Edifici Miramar, també han estat un èxit i han augmentat el número de persones participants en relació a la primera edició. Al voltant de 380 persones han assistit a les sessions on s’ensenyaven noves tècniques i materials.

L'esdeveniment és un punt de trobada per a professionals i aficionats, amants de les manualitats, especialment, de construir i decorar àlbums de records amb imaginació i creativitat.

L'empresa encarregada de l'organització d'aquesta iniciativa és Scrap+ i compta amb la col•laboració de l'Agència de Turisme de Sitges i l'Ajuntament de Sitges.
 

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local