Mostra Enogostronòmica de l'Enramada

Augmenten les vendes i el públic a la Mostra de L'Enramada de L'Arboç

Pere Tàpias va obrir la mostra amb un acte multitudinari on el vilanoví va glossar tota una sèrie d’originals versos a l’entorn de la coca enramada de l’Arboç

A. Ribas. Mostra Enogostronòmica de l’Enramada

A. Ribas. Mostra Enogostronòmica de l’Enramada

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

L’Arboç va celebrar aquest cap de setmana la segona edició de la Mostra Enogostronòmica de l’Enramada. Una segona edició marcada pel molt notable augment del públic assistent i per la gran qualitat dels expositors i dels productes de proximitat i elaborats que van oferir. L’increment de públic es va traduir en un augment de la venda de tiquets que l’organització xifra en un 25%. Es dona la circumstància que, dissabte a la nit, moltes parades havien exhaurit el gènere.

El nou escenari on s’ha ubicat L’Enramada, la plaça de Catalunya, va acollir divendres la conferència inaugural a càrrec del prestigiós gastrònom Pere Tàpias, un acte multitudinari on Pere Tàpias va glossar tota una sèrie d’originals versos a l’entorn de la coca enramada de l’Arboç, definida pel mateix Pere Tàpies com la millor del Penedès.

Maridatges, showcookings, sorteigs, tallers infantils, inflables, i un llarg etcètera d’activitats van contribuir a fer de L’Enramada una experiència inoblidable per tots aquells que es van acostar a l’Arboç divendres i dissabte passats. Tal com va declarar l’Alcalde de l’Arboç, Joan Sans, "estem posicionant L’Arboç com una destinació turística cultural amb una important vessant enogastrònomica. Convido a tothom a degustar les especialitats dels nostres establiments de restauració i els nostres vins i caves".

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local