CUBELLES

Tallers d’alimentació sana a l’estiu

Els cursos seran impartits per un equip de professionals especialistes

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

'Aprèn a menjar sa a l’estiu' és el títol dels tallers organitzats per l’Ajuntament de Cubelles a través de l’Àrea de Seguretat i Suport a la Ciutadania i l’empresa Gan (Gatronomia i Nutrició). Els cursos seran impartits per un equip de professionals especialistes en nutrició i tindran una durada de 30-40 minuts amb les places limitades a les primeres 50 persones que s’inscriguin a la regidoria de Salut (Centre Social- C/ Joan Roig i Piera, 3-5).

El contingut del curs serà 50% teòric i 50% pràctic, i es cuinaran dos plats complets segurs, equilibrats i econòmics preparats per emportar a la platja, a la piscina o d’excursió dins una carmanyola. També es donaran consells i trucs, pautes per corregir mals hàbits alimentaris i s’aprendrà a com prevenir problemes dels menjars preparats associats a les altes temperatures de l’estiu.

- 1r Taller Aprèn a menjar sa a l’estiu

27 juliol 2010 – 19h.
Passeig Marítim (davant de l’Oficina de Turisme de la platja)

- 2n Taller Aprèn a menjar sa a l’estiu

17 d’agost 2010 – 19h.
Passeig de la Mar Mediterrània (plaça Pere IV)

Més informació i inscripcions

Regidoria de Salut
Centre Social – C/ Joan Roig i Piera, 3-5
93 895 63 50
salut@cubelles.org

 

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local