VD |
28-07-2010 22:38
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El preu de venda d'aquests habitatges és de 230.000 a 300.000 euros, segons recomana l'Institut Català del Sòl (Incasol) a la Llei de l'Habitatge de Catalunya. El preu de les vivendes surt a 3.001 €/m2, 1.100 € per sota del preu de mercat lliure situat en els 4.107€/m2.
Dels 49 habitatges, dos es destinaran a persones amb mobilitat reduïda o bé amb una discapacitat igual o superior al 33%, i els altres 47 es destinaran a tres grups d’edat diferents.
D'entre els requisits que es demanen, els sol·licitants estiguin empadronats a Sitges i els ingressos familiars superin 6,54 vegades l’IRSC (Indicador de Renda de Suficiència de Catalunya).
La presentació de sol·licituds es va iniciar el passat 30 de juny i s'estendrà fins al 15 de setembre.
Aquests 49 habitatges formen part d'una promoció de l’empresa Sitges Residencial. La promoció, que inclou 70 habitatges, està situada a la confluència del carrer dels Tarongers amb el carrer de Josep Irla, dins la urbanització de Can Pei.
Aquesta és la tercera promoció d’habitatge que impulsa l’Ajuntament de Sitges després d’haver lliurat les claus de 113 vivendes en règim de lloguer a la Plana Est l’any 2007; i 124 habitatges a l’antic camp de la Blanca Subur en 2009, les dues promocions amb “laCaixa”, i que sumen ja 307 habitatges.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!