Sanció de 900.000 euros a Renfe per vulnerar els drets dels consumidors durant l’avaria de l'R2sud a Gavà
L’Agència Catalana de Consum detecta irregularitats en la informació i servei als clients
- ACN |
- 03-05-2024
L’Agència Catalana de Consum detecta irregularitats en la informació i servei als clients
L’Agència Catalana del Consum va atendre 3.792 consultes i va gestionar 1.076 reclamacions a la vegueria, principalment per incidències relacionades amb el subministrament elèctric, la compra de productes i els serveis financers
Es considerarà una excepció els casos en què la trucada respongui a "interessos legítims"
Els models afectats són el 'Ziro 2 Blue' de la marca Smartgyro i el 'Basic' de la firma Uirax
La crisi impulsa el comerç local i responsable, la reducció del malbaratament i la digitalització de la vida quotidiana
L'Agència Catalana del Consum i l'Institut Català de les Dones aposten per jocs ètics, sostenibles i que no creïn addicció als infants
Un 97,2% es mostra satisfet amb el servei rebut i sis de cada deu usuaris utilitza sempre les mateixes plataformes web
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local