Judith Antolín Studio, 15 anys marcant el 'camí groc' de la creativitat al client
El punt central de tots els serveis que us ofereix aquest estudi de disseny és la identitat corporativa i el branding
- Redacció |
- 22-10-2023
El punt central de tots els serveis que us ofereix aquest estudi de disseny és la identitat corporativa i el branding
Carme Ruscalleda, en la sessió d’obertura, i Toni Massanés, en la ponència final, han coincidit en els mateixos termes a l’hora de destacar els ingredients del màrqueting gastronòmic
Participaran grans marques reconegudes i també petits productors i professionals d'un dels sectors econòmics més importants i on els experts veuen més futur
L'esdeveniment vol ser un aparador de coneixement de noves tendències i intercanvi entre els professionals
El branded content, els continguts generats per les marques com a part de la seva comunicació comercial, suposa ja un 11% de la inversió publicitària
Aquestes són algunes de les principals tendències de màrqueting digital per al proper 2018: Content màrqueting, Vídeo màrqueting, Live streaming, Omnicanal i Social Commerce
Després de la fotografia, no hi ha dubte que el vídeo és el nou protagonista a Internet. I per això, no ens pot estranyar que les marques cada dia s’interessin més per aquest format
L'ecommerce porta temps modificant els hàbits de compra dels consumidors i de cara al 2017 la tendència és dirigir tots els esforços cap als smartphones i els dispositius mòbils
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local