L’oficina d’atenció per la revisió cadastral d’Olèrdola ha atès a prop de 400 persones
A través de l’oficina s’han presentat i resolt 128 recursos, la majoria per corregir dades dels titulars
- Redacció |
- 29-10-2018
A través de l’oficina s’han presentat i resolt 128 recursos, la majoria per corregir dades dels titulars
S'han fet 1084 consultes i reclamacions i 1.435 peticions de suport en la descàrrega de les notificacions
A partir del 17 de setembre s'atendrà la ciutadania per resoldre dubtes o accedir al web del cadastre i descarregar la notificació de nous valors. L'oficina funcionarà amb sistema de cita prèvia
Des d’aquest dilluns i fins el 3 d’agost, l’Ajuntament habilita una oficina d’atenció presencial per atendre dubtes o reclamacions
L'Oficina del Cadastre comença a comunicar els resultats de la revisió cadastral que actualitza els valors, amb un augment global de l'1,16%
La darrera revisió data de l’any 1988 i l’Ajuntament destaca que es fa “per justícia fiscal”
El govern local preveu bonificacions a l'IBI d'empreses, comerços i indústries l'any vinent
La regidora d'Hisenda defensa que només un 34,25% dels rebuts d'habitatges superen els 100 euros d'increment, però ERC eleva la xifra fins al 54,38%
Els treballs d’actualització es van endegar fa un any i són una competència exclusiva del ministeri d’Hisenda
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local