Un tren amb passatgers queda aturat dins d’un túnel entre el Garraf i Sitges
L’incident s’ha resolt a tres quarts de sis de la tarda
- ACN |
- 05-09-2022
L’incident s’ha resolt a tres quarts de sis de la tarda
El pas data dels anys 90, no va ser reparat durant les obres del 2009 i és de titularitat d'Adif, per això l'Ajuntament no pot intervenir
Al conjunt de l'Estat s'han emès un total de 606.125 abonaments
Des d'aquest dijous la T-usual i la T-jove costen la meitat i la T-casual és un 30% més barata
El primer dia ja se’n van expedir 25.000
Els usuaris poden comprar els bitllets a través de l'app o web de Renfe, a les màquines d'autovenda o a les taquilles
El sistema de validació sense contacte s'ha afegit a 35 estacions de les línies R1, R2, R2nord, R2sud, R3, R4, R7 i R8
Marc Parés: “el Baix Penedès fa més de 14 anys que és la comarca amb més atur i precarietat, una situació que podria agreujar-se si no es corregeix el dèficit en serveis, i prioritàriament, en els serveis de transport públic”
La reforma de l'estació finalitzarà a principis de l'any vinent amb l'adequació de dos ascensors panoràmics, rampes i escales per unir la part superior, on es troba el vestíbul i l'edifici històric, amb la zona inferior de les andanes
Us imagineu que cobréssim 4€ per cada cotxe que passa per l’AP-7, l’A-2 o la C-32?
L’organització juvenil continua demanant millores en el transport públic, al mateix temps que considera desorbitat el preu d’aquest peatge
Ho tenen fàcil, el Jovent que s’adrecin als seus majors, els seus adults republicans i els diguin que aquí fa anys que es demana el tren orbital que ajudaria a relligar les connexions del Penedès
L'executiu amplia els combois de doble configuració per augmentar l'oferta de places encara que circulin menys trens
Aquest article no us explicarà res del que no sapigueu ja moltes: trens que arriben tard, que no passen o busos entre capitals de comarca que tarden el triple que si agaféssim el cotxe…
Les obres de millora sempre son benvingudes si han de millorar el servei, però mentrestant volem que des de Rodalies es plantegin alternatives per alterar el mínim el servei
Des de la Federació Xarxa Vendrellenca treballem de forma clara i continuada en millorar el transport ferroviari i les seves infraestructures, per què entenem que és aquesta medi, l’element de transport aglutinador d’usuaris sostenible i segur
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local