Que és el metavers, la futura versió d'internet
La realitat virtual i augmentada cada vegada té més adeptes
- Eva Remolina / AMIC |
- 12/1/2022 9:15:53
La realitat virtual i augmentada cada vegada té més adeptes
Durant 2021, empreses i administracions demandaran noves plataformes digitals que els permetin connectar, assegurar i automatitzar els seus entorns amb major velocitat i menor complexitat que mai
Si haguéssim d'establir un sentiment recurrent durant 2020, aquest seria molt probablement el de la incertesa
Els ciberatacants aprofitaran els perímetres intel·ligents, els dispositius habilitats per a 5G i els avanços en la potència dels ordinadors per a crear una ona de noves i avançades amenaces a una velocitat i escala sense precedents
Xarxes socials com Instagram, la plataforma de la imatge per excel·lència, no fan una altra cosa que augmentar la nostra ansietat per semblar perfectes
El branded content, els continguts generats per les marques com a part de la seva comunicació comercial, suposa ja un 11% de la inversió publicitària
Mark Zuckerberg creu que les publicacions dels mitjans de proximitat fomenten la comunitat, i assegura que els usuaris de Facebook demanen veure més noticies locals en els seus murs.
Aquestes són algunes de les principals tendències de màrqueting digital per al proper 2018: Content màrqueting, Vídeo màrqueting, Live streaming, Omnicanal i Social Commerce
El vídeo en directe a través de les xarxes socials no pararà de créixer el propers anys, no és una moda passatgera, sinó una necessitat per a qui no vulgui quedar-se enrere en aquest canviant món del màrqueting.
Després de la fotografia, no hi ha dubte que el vídeo és el nou protagonista a Internet. I per això, no ens pot estranyar que les marques cada dia s’interessin més per aquest format
Les xifres revelen que el 47 per cent dels espanyols consideren que el telèfon intel·ligent influeix sobre la seva qualitat de vida
La majoria (79%) destaca que el principal motiu és la possibilitat de poder provar, tocar i triar els productes, però només el 4% valora el tracte personal
Ikea ha llançat una nova gamma de bombetes i làmpades connectats a la xarxa perquè puguem controlar-los des del telèfon mòbil
Un collaret intel·ligent resistent a cops i submergible i connectat amb el nostre telèfon mòbil per trobar la teva mascota
L'empresa del segle XXI es basa en les persones i les seves històries, inspiradores, compartibles i convicents.
Demana'ns el dossier "Veus d'empresa: màrqueting de continguts", t'explicarem totes les avantatges de donar a conèixer la teva empresa en aquest espai.
Contacta amb nosaltresDona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local