Doblatge

La dobladora ribetana Thais Buforn presentarà Vaiana 2 a Cinema Ribes

Ha participat a altres produccions reconegudes com 'Ralph Rompe internet', 'Guardianes de la Noche' o diferents sèries de 'Star Wars'

La dobladora ribetana Thais Buforn presentarà Vaiana 2 a Cinema Ribes. EIX

La dobladora ribetana Thais Buforn presentarà Vaiana 2 a Cinema Ribes. EIX

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Cinema Ribes comptarà amb una sessió especial de 'Vaiana 2' de Disney el proper diumentge, 29 de desembre a les 17h. La projecció comptarà amb la presència de Thais Buforn, dobladora de Sina, la mare de Vaiana que presentarà la pel·lícula i seguidament protagonitzarà una sessió cinefòrum infantil per què els infants o no tan infants li puguin fer preguntes sobre el món de posar veus a personatges d'animació.

Thais Buforn viu a Sant Pere de Ribes i fa més de 15 anys que es dedica al món del doblatge professional. Ha participat a altres produccions reconegudes com 'Ralph Rompe internet', 'Guardianes de la Noche' o diferents sèries de 'Star Wars' com 'La Remesa Mala' o 'Las Crónicas Jedi'. Bufon també tradueix, dirigeix i ajusta guions de sèreis i pel·lícules. 

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local