El comerç de Sitges crea una col·lecció exclusiva de mascaretes per al Festival de Cinema Fantàstic
Les mascaretes es lliuraran als clients que efectuïn compres mínimes als comerços inscrits a la campanya Comerç Fantàstic
- Redacció |
- 16-09-2020
Les mascaretes es lliuraran als clients que efectuïn compres mínimes als comerços inscrits a la campanya Comerç Fantàstic
La campanya s’organitza de forma simultània als 31 municipis membres de la Xarxa de Barris Antics amb Projectes
El nou horari pretén millorar la conciliació familiar i adaptar-se als estàndards europeus
VilaFrancs és una campanya comercial promoguda per l’Ajuntament de Vilafranca i que compta amb el suport de la Fundació Pinnae per reactivar l'economia local a través l’adquisició dels xecs de compra
L’objectiu és oferir a la clientela la possibilitat de comprar, a preus reduïts, els productes d’estiu que es troben encara en les botigues del municipi
Els establiments de l'entitat posaran a la venda marques als millor preus el divendres 28 i dissabte 29 d’agost
Demana "no dificultar encara més" la supervivència dels locals i assegura que recorrerà judicialment a la mesura
La tasca informativa la duran a terme els agents cívics sota la supervisió de la Policia Local de Vilafranca, que serà l’encarregada de controlar que se segueixin les mesures de seguretat establertes
La regidoria de Salut Pública prepara també un protocol per als establiments de restauració
L’Ajuntament de Sitges, l’Associació de Bars Musicals del carrer del Pecat, amb el suport del Gremi d’Hostaleria de Sitges duen a terme un operatiu especial per garantir les mesures de seguretat a les principals zones d’oci nocturn
Des del servei de Salut Pública es treballa actualment per poder oferir també la mateixa formació als paradistes i personal del Mercat Municipal
El ple municipal aprova una moció que insta el Govern a "actuar proactivament" contra la venda il·legal
La consultora Nielsen assenyala que el 54,1% de les compres entre març i maig es van fer amb targeta
El 56,6% manté la por al contagi i prefereix quedar-se a casa, fet que condiciona els seus plans d'estiu
L’objectiu és donar a conèixer els serveis municipals i oferir un servei d’atenció directe al col·lectiu en la cerca d’alternatives sociolaborals
Pere Regull: “És una campanya pionera a Catalunya que ha vingut per quedar-se. La injecció de 500.000 euros en el comerç local en els propers 3 mesos són diners que es queden a Vilafranca”
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local