Redacció |
19-10-2011 19:02
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Aquestes trobades són importants per a Sitges per tal de poder planificar les accions promocionals per al 2012 i establir sinèrgies entre diferents institucions per treure’n el màxim rendiment. Entre els punts treballats en la jornada d’ahir es va acordar col•laborar en diferents CPT per organitzar viatges adreçat a premsa especialitzada i touroperadors per donar a conèixer Sitges; assistir conjuntament a fires, treure més rèdit de les bases de dades de totes les CPT i les seves accions d’emailing; i planificar accions conjuntes en mercats emissors per atraure clients potencials.
Les jornades també han servit per conèixer les tendències de la demanda en els diversos mercats emissors i poder extreure’n conclusions per millorar la comercialització de Sitges com a destinació turística de qualitat i adequar l’oferta a les característiques i peculiaritats de cada mercat emissor.
Els 8 Centres de Promoció Turística a l’exterior de l’Agència Catalana de Turisme són Benelux (situat a Brussel•les), Països Nòrdics (situat a Hèlsinki), França (a París), Regne Unit (a Londres), Alemanya (a Frankfurt), Itàlia (a Milà), Rússia (a Moscou) i Xina (a Beijing).
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!