Acaba la primera fase de l’habilitació del carril bici al passeig Marítim de Sitges
Les obres d’habilitació de la resta del carril bici, fins l’avinguda Sofia, començaran a principis del 2021
- Redacció |
- 28-10-2020
Les obres d’habilitació de la resta del carril bici, fins l’avinguda Sofia, començaran a principis del 2021
Els treballs tindran una durada d’un mes i permetran avançar en l’enllaç del carril bici de l’avinguda de Vilafranca amb el de la carretera de Ribes fins a Vallpineda
Les obres està previst que s’iniciïn a principis de 2021 i a final d’any estiguin acabades
Les obres començaran aquest dimecres 30 de setembre i suposaran l’eliminació de la zona blava de la façana marítima
Es farà un carril central d’espera per facilitar l’accés a l’estació de tren de Subirats des d’aquesta via, que actualment és de 2 carrils, un per sentit
Les obres d’aquesta actuació es van iniciar al setembre amb un pressupost de 713.600 euros
El nou carril bici instal·lat sobre l’antiga zona blava i el carril únic de circulació de vehicles continuaran vigents
El nou itinerari, de 600 metres, disposa de dos passos per a vianants, semàfors per canviar de vorera i il·luminació solar
El regidor de Mobilitt de Vilanova ha insisit en la reversibilitat de les mesures si el comportament del trànsit amenaça de col·lapsar la via amb el final de la desescalada i l'inici del curs escolar
L’actuació al passeig de Les Botigues suposa la substitució dels aparcaments al carril del cantó de mar per destinar-lo a un carril bici que donarà continuïtat al ja existent a la zona
Vilanova comença a aplicar un nou límit de velocitat a 30km/h, nous carrils bici, aparcaments alternatius en vies perimetrals i més sectors pacificats amb prioritat invertida per a vianants i bicicletes
El govern local posa en marxa diverses mesures de pacificació del trànsit com ara el límit de velocitat a 30 km/h a tot el municipi a partir de la propera setmana
L'Ajuntament ha començat aquest dimecres a fer modificacions en la mobilitat urbana que entraran en vigor dilluns
Aquest itinerari ciclista tindria una longitud total d’uns dos quilòmetres, desenvolupant-se en carril bici i, en alguns trams, en vorera bici
El col·lectiu treballa per aconseguir itineraris lliures de perill als centres educatius
La Diputació de Barcelona ha concedit una subvenció d’1,4 milions d’euros a l’Ajuntament de Vilafranca per completar el carril bici
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local