La mala connexió a Calafell, un obstacle en el dia a dia
Calafell reclama a la Generalitat una millora general i immediata dels serveis de telecomunicacions del municipi
- Redacció |
- 12-01-2025
Calafell reclama a la Generalitat una millora general i immediata dels serveis de telecomunicacions del municipi
Les persones grans usen més les tecnologies mòbils però creix la bretxa amb els serveis digitals sorgits els últims anys
Electricitat i gas suposen ja 1 de cada 4 casos que arriben a aquest servei i superen per primer cop les consultes sobre telecomunicacions, que baixen fins al 17,5%
Tanta activitat que tenien i generaven i han acabat oblidades i fent-se malbé, sense cap mena de manteniment convertint-se en pixador de gossos, en impediments al mig de la via pública quan no en objectius dels vàndals habituals
Ajuntaments i particulars porten des del matí sense connexió a la xarxa
Els experts en tecnologia opten per tenir menys aplicacions i millor triades per protegir la seva privadesa
La CE assegura que "reduirà l'impacte ambiental" i "millorarà la comoditat dels consumidors"
Considera "abusives" les clàusules de la devolució i veu "desproporcionada" tant la multa com els terminis d'entrega
La mesura tindrà una durada d’un any mentre que els Serveis Tècnics municipals tramiten la modificació del Pla Especial per a l’Ordenació dels emplaçaments de les instal·lacions de telefonia mòbil i altres instal·lacions de radiocomunicació vigent
Els empleats de les companyies treballen en remot des de casa
La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència publica una nova edició del Panell de Llars
L'Enquesta territorial TIC a les llars de l’any 2017 de l’Idescat revela la vitalitat del català en els entorns digitals, que són fonamentalment multilingües
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local