Vilanova i la Geltrú

VNG

Nova tecnologia per als cinturons de seguretat

Un dels elements de protecció clau per a les persones que viatgen a l’interior de qualsevol vehicle és el cinturó de seguretat. Conscient d’això, el professor Balduí Blanqué, del Grup d’Accionaments Elèctrics amb Computació Electrònica (GAECE), amb seu al Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú, ha desenvolupat i patentat una tecnologia que incrementa les seves possibilitats d’eficàcia perquè detecta en tot moment la posició que ocupa la persona sobre el seient.

  • VD |
  • 31-05-2011
VNG

Presentació de la nova secretaria del Banc del Temps

El proper divendres 3 juny a les sis de la tarda i al CC la Geltrú tindrà lloc la presentació de la nova Secretaria del Banc del Temps que, a partir d'aquesta data, estarà formada pels propis participants del Banc en col·laboració amb el Projecte d'Intervenció Integral del Nucli Antic (PINA).

  • VD |
  • 31-05-2011
VNG

Tertúlia amb el Defensor de la Ciutadania

El Defensor de la Ciutadania, Oleguer Arnau, participarà aquest dimarts 31 de maig, en la darrera activitat programada dins el cicle 'Primavera Activa 2011' de la Regidoria del Pla de la Gent Gran de l'Ajuntament de VNG.

  • VD |
  • 30-05-2011
VNG

Els curts del projecte Re@cciona es presenten al Teatre Principal

Alumnes de secundària de Vilanova i la Geltrú han gaudit aquest matí al Teatre Principal d'una projecció especial dels curtmetratges del projecte Re@cciona, promogut per l'Ajuntament de la ciutat i l'ong Intermon Oxfam per sensibilitzar els nois i noies sobre la cooperació i la solidaritat.

  • VD |
  • 30-05-2011
VNG

Comença el circ

Vilanova i la Geltrú serà l'escenari durant tot el darrer cap de setmana d'una nova edició, la quinzena, del Festival de Circ i Firaires Trapezi 2011. Amb menys pressupost però amb una aposta per les companyies catalanes, Trapezi manté aquest any els escenaris de La Vela, la plaça de la Vila, la plaça de Soler i Carbonell (plaça del Mercat), l'escola Pompeu Fabra, la plaça de les Neus i el Teatre Principal. Com a nou espai hi ha la sala Toc, que acollirà l'exposició inaugural del certamen, a càrrec del reconegut fotògraf Manel Sala, que s'inaugura aquest divendres a dos quarts de set de la tarda.

  • VD |
  • 26-05-2011
VNG

Benestar Social i Família presenta l'exposició

El secretari de Família, Ramon Terrassa, va inaugurar ahir a Vilanova i la Geltrú l’exposició “Amors diversos”, que explica, de manera molt visual, didàctica i entenedora, la realitat de les persones lesbianes, gais, transsexuals i bisexuals a Catalunya i també a la resta del món.

  • VD |
  • 26-05-2011



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local