Vilanova i la Geltrú

Ferran Savall
Badant pels carrers

Santa veritat!!

Aquí la cosa és clara i segurament entrar en l’amenaça directa no és el millor ni el que desitjarien els responsables de la neteja o la mateixa administració municipal, però és que la realitat els deu haver portat fins aquí

  • Ferran Savall |
  • 30-03-2025
14 d’Abril 1931. Joves celebrant la Proclamació de la II República a la Puerta del Sol de Madrid.. Eix
República

Reivindiquem la República

Observar la fotografia d’aquests joves, dones i homes de fa gairebé cent anys, anima a continuar la lluita pels valors republicans d’Igualtat, Llibertat, Fraternitat i Laïcitat. Visca la República!!

  • Mª Jesús Parra Sánchez |
  • 30-03-2025
Eix
Mort digna

El dret de l'eutanàsia

Entenc que el pare i Advocats Cristians han de fer una argumentació legal en lloc de partir d’unes premisses apriorístiques lligades a unes creences, molt respectables, però que no vinculen a tothom

  • Llorenç Guasch |
  • 28-03-2025

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local