
-
Cartes a la direcció
-
PP Sant Pere de Ribes
- Sant Pere de Ribes
- 24-09-2015 20:05
Juan Milián amb representants comarcals del PP. Eix
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Ahir va visitar Les Roquetes el candidat núm.8 per Barcelona i Diputat al Parlament de Catalunya Juan Milián, acompanyat del President Comarcal Ferran I Llombart, dels Regidors populars Javier Rodríguez i José Asín, i diversos militants i simpatitzants del PP ribetà.
En un ampli recorregut electoral, han visitat el mercat ambulant, el Mercat de la Sínia i els comerços i establiments de la zona comercial, parlant amb veïns i comerciants, per fer arribar el missatge popular i fer veure a la gent la necessitat d’un vot massiu per aturar a Junts pel Si i la CUP en el seu intent de separar-nos de la resta d’Espanya i fer que Catalunya surti de la Unió Europea.
Divendres el PP de Sant Pere de Ribes tornarà al carrer, concretament al Mercat ambulant de Ribes i es comptarà amb la visita del candidat núm.6 per Barcelona i President provincial, Alberto Villagrasa.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!