VD |
23-02-2009 21:37
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
La Universitat Politècnica Catalunya (UPC), Agilent Technologies –empresa líder en el sector d’alta tecnologia, concretament en l’àrea de biociència, anàlisis químic i instrumentació electrònica–- i la Fundació Adecco s’han unit en un projecte comú per desenvolupar accions de formació i de recerca en l’àmbit de l’accessibilitat i la discapacitat.
El projecte contempla abordar totes les àrees essencials per aconseguir de manera eficaç la integració laboral de les persones amb algun tipus de discapacitat. L’acord servirà per reforçar les accions que la UPC du a terme en aquest àmbit, a través de la Càtedra d’Accessibilitat,
arquitectura, disseny i tecnologia per a tothom. D’una banda, donarà impuls a programes formatius, com ara el projecte internacional EPS (European Project Semestre), que s’imparteix a l’Escola Politècnica Superior de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG) de la UPC, en el qual l'estudiantat
d’enginyeria desenvoluparàreballs de recerca sobre accessibilitat i discapacitat.
A més, permetrà reforçar l’organització d'altres activitats de formació en aquest àmbit a la UPC i donar suport al funcionament de la Càtedra d’Accessibilitat, amb el contracte d’una persona amb discapacitat per formar part de l’equip de treball de la Càtedra.
Per Francisco Mesonero, director general de la Fundació Adecco, “el futur de les persones amb discapacitat neix a la Universitat. És imprescindible que formem professionals responsables i compromesos amb les necessitats de la societat”.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!