VNG

Seminari sobre tecnologia sostenible al Campus

Es durà a terme demà 16 de juny en el marc del màster de Sostenibilitat

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú acull, el dimecres 16 de juny, una de les sessions del tercer Seminari Internacional per al Desenvolupament de la Tecnologia Sostenible. El certamen s’emmarca en el màster de Sostenibilitat de la mateixa UPC, que té com a objectius analitzar i potenciar la responsabilitat social de la tecnologia.

La sessió que es farà a l’Escola tindrà com a fils conductors la sobrepesca i la degradació dels ecosistemes marins, dos temes que els investigadors de la UPC han estat treballant en els darrers mesos. La majoria d’assistents seran alumnes i professors de màster de diverses universitat europees, com ara de Suècia, Holanda o Àustria.

El seminari es planteja amb quatre tipus d'activitats: casos d'estudi per als estudiants, xerrades temàtiques, diàlegs entre experts en una matèria i exercicis de comprensió.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local