Foment recorrerà la sentència que l’obliga a indemnitzar Abertis
La sentència dona la raó a la companyia en l’assumpte de les compensacions per tràfic garantit
- ACN |
- 22-03-2017
La sentència dona la raó a la companyia en l’assumpte de les compensacions per tràfic garantit
El Tribunal Superior de Justícia de Madrid dona la raó a la gestora d'infraestructures
L’empresa dedicada a la fabricació de productes químics i farmacèutics podrà ampliar-se amb una parcel·la de 60.000 m2, annexa a les instal·lacions actuals
Les actuals concessions d’autopistes suposen sovint un greuge interterritorial que dificulta l’activitat econòmica al territori
unes carreteres ordinàries, la C-31 i la N-340, que poc han canviat en els darrers 30 anys, i que el col·lapse i la manca de seguretat perjudiquen la qualitat de la mobilitat.
Ricard Font va traslladar fa unes setmanes la proposta del Govern al secretari d'Estat d'Infraestructures
Els consells comarcals volen respostes a la reivindicació del territori ara que la Generalitat ha fet una proposta per millorar la mobilitat de l’N-340 i l’AP-7
L'alcalde del Vendrell, Martí Carnicer (PSC), ha celebrat que hi hagi una primera proposta: 'Espero que avanci i es pugui anar modulant, que la puguem revisar i complementar-la, i veure’n els efectes'
La mesura preveu compensar la restricció de pas als vehicles pesants amb bonificacions d'entre el 35% i el 50% dels peatges, a més de fer gratuït el tram de l'AP-7 per als veïns
La UEP, l’ADEPG i la UEA reivindiquen el potencial del territori per deixar de ser una zona “disgregada” entre Tarragona i Barcelona
Per desplaçar-se a Barcelona o Tarragona, els conductors han d'utilitzar infraestructures que són molt cares o bé d'altres que han quedat obsoletes o estan farcides d'entrebancs
Els bombers han hagut de rescatar el camioner, que ha estat evacuat amb pronòstic greu a l'hospital de la Vall d'Hebron
Quan la carretera sigui una realitat, es podrà anar des del Penedès fins l'àrea metropolitana a través de la N-340 invertint menys temps i sense necessitat de pagar el peatge de l'AP-7
A les deu del matí, encara s’acumulaven tres quilòmetres de retencions a l’autopista i vuit a l’N-340
El camioner circulava per l’AP-7 a 112 km/h quan la velocitat màxima permesa per a aquest tipus de vehicle és de 90 km/h
La rebaixa es deu a una reducció equivalent de l'IPC i a un augment del trànsit real sobre el previst en aquestes vies
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local