No volem trens gratis
No volem trens gratis sinó trens que funcionin i ens permetin una mínima confiança en els seus horaris
- Miquel Casellas |
- 27-12-2022
No volem trens gratis sinó trens que funcionin i ens permetin una mínima confiança en els seus horaris
Continuarem treballant per superar un greuge històric de 50 anys de peatges al Penedès Interior i que durarà fins al 2039 al Penedès Marítim amb el peatge de la C32
Plataformes contra els peatges, campanyes “no vull pagar”, declaracions contundents de les autoritats amenaçant amb prendre decisions dràstiques, tot plegat una presa de pèl i una mica de polèmica quan a principi d’any s’apugen els peatges i després seguim igual pagant i pagant...
Volem deixar palès a través d’aquest comunicat el rebuig frontal, a la resposta del Conseller de Territori i sostenibilitat de la Generalitat el senyor Calvet, per que s’han de trobar solucions reals als problemes de mobilitat de la comarca
Com pot ser que la majoria d’Alcaldes, la majoria del partit al Govern de la Generalitat, i amb diputades del territori al Parlament, no hagin fet cap proposta en aquesta legislatura en aquest sentit en qualsevol pressupost?
Cubelles, no va tenir CAP representant de l'equip de Govern a la reunió
Exigeixen ‘’accelerar la transició a la implementació de la vinyeta com a pas previ al pagament per quilòmetre’’
Que farà per pal·liar el suposat –crec que real- greuge el nou delegat el govern al territori. S’ho mirarà des del barrera o es posicionarà
Anar i tornar a Barcelona i la seva Àrea Metropolitana costarà a cada baixpenedesenc 22,14€
En la nostra societat ja fa anys que els mitjans de comunicació ens volen persuadir que no hi hagi cap mort a les nostres carreteres
El secretari d’Infraestructures i Mobilitat, Ricard Font, es mostra disposat a revisar el model concessional d’autopistes i aposta per l’homogenització dels peatges a nivell català
El tràfic de l'estiu per la xarxa d'autopistes espanyoles confirma el canvi de tendència iniciat fa sis trimestres amb un augment del 5,9%, el major increment des del 2001
En un informe sobre les autopistes critica la "manca de criteris objectius" a l'hora de desviar vehicles cap a les vies de peatge
El Govern de la Generalitat incompleix els compromisos adquirits en el seu dia, al no fer públic l’estudi de l’ impacte socioeconòmic per les comarques del Garraf i Baix Penedès que suposaria la gratuïtat del tram Sitges-El Vendrell de la C32.
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local