Calafell treu a concurs el nou contracte de transport públic
El servei inclou l’ampliació horària, línies optimitzades i vehicles de més capacitat
- Redacció |
- 28-10-2024
El servei inclou l’ampliació horària, línies optimitzades i vehicles de més capacitat
El transport públic escolar i el de persones amb discapacitat haurà de prestar un 85% dels trajectes
Els usuaris que durant aquesta setmana accedeixin a la zona esportiva amb el bus urbà, podran participar en el sorteig d’una bicicleta
L'Ajuntament destaca que els canvis també permeten uns millors accessos a l’aparcament soterrat de la rambla Sant Francesc i les línies L1 i L2 del bus urbà han guanyat cobertura
S’amplia el servei amb viatges a les tardes -tant per dins del municipi com per anar i tornar al Vendrell- i s’estrena una nova línia de matins d'anada i tornada a la zona escolar del Vendrell durant el curs escolar
Durant els primers sis mesos de 2024 el bus urbà ha registrat una mitjana de 93 passatgers diaris durant el primer semestre, quan la mitjana del 2023 va ser de 75 usuaris diaris
S'inclou un pla de manteniment de ciutat, dotat amb 300.000 euros, un increment de la jardineria de 200.000 euros i l'ampliació del suport a la Festa Major i el Carnaval
L’aplicació ha estat desenvolupada en el marc d´un projecte d'innovació europeu, on Vilafranca del Penedès participa conjuntament amb les ciutats de Loulé (Portugal) i Vitoria-Gasteiz (Euskadi) i la consultora Factual
Per facilitar les necessitats d'aparcament dels veïns dels barris de Mar i de Ribes Roges, s'ha habilitat la plaça de les Xarxaires
L'Ajuntament denuncia que aquesta situació "està provocant esperes de 40 minuts o més en lloc dels 30 minuts habituals en alguns moments"
El bus de la ruta L1 arribarà a l’entrada del cementiri de Les Pruelles quan se li sol·liciti al conductor, però el recorregut de tornada s’haurà de fer des de la parada “Cementiri”
A partir de l’1 de setembre hi haurà més viatges d’anada i tornada entre urbanitzacions i al Vendrell
El nou bus urbà, un Mercedes Citaro Hybrid, té una longitud d’una mica més de 10 metres i mig i pot transportar a 30 passatgers asseguts i 46 drets
D'entre els ajuntaments pertanyents a l’Associació de municipis per la Mobilitat i el Transport Urbà (AMTU) que són titulars del seu servei, Sitges és un dels que ha decidit prohibir l’entrada del patinet al bus
L’ATM ha recomanat aquesta mesura fins que els patinets elèctrics reuneixin més garanties de seguretat a nivell tècnic
L’expansió de la T-mobilitat fora de l’àrea metropolitana de Barcelona és progressiva des del passat estiu
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local