Zona Baixes Emissions (ZBE), el col·lapse del model Barcelona
Prohibir l’entrada a Barcelona sense haver planificat una millorar dels serveis de transport públic de Rodalies i de Bus Express, és tota una temeritat
- Jaume Casañas |
- 11-12-2019
Prohibir l’entrada a Barcelona sense haver planificat una millorar dels serveis de transport públic de Rodalies i de Bus Express, és tota una temeritat
Plataformes contra els peatges, campanyes “no vull pagar”, declaracions contundents de les autoritats amenaçant amb prendre decisions dràstiques, tot plegat una presa de pèl i una mica de polèmica quan a principi d’any s’apugen els peatges i després seguim igual pagant i pagant...
Volem deixar palès a través d’aquest comunicat el rebuig frontal, a la resposta del Conseller de Territori i sostenibilitat de la Generalitat el senyor Calvet, per que s’han de trobar solucions reals als problemes de mobilitat de la comarca
Com pot ser que la majoria d’Alcaldes, la majoria del partit al Govern de la Generalitat, i amb diputades del territori al Parlament, no hagin fet cap proposta en aquesta legislatura en aquest sentit en qualsevol pressupost?
No podien haver fet aquest front comú al 2015?
Cubelles, no va tenir CAP representant de l'equip de Govern a la reunió
Exigeixen ‘’accelerar la transició a la implementació de la vinyeta com a pas previ al pagament per quilòmetre’’
Que farà per pal·liar el suposat –crec que real- greuge el nou delegat el govern al territori. S’ho mirarà des del barrera o es posicionarà
Anar i tornar a Barcelona i la seva Àrea Metropolitana costarà a cada baixpenedesenc 22,14€
Encara que ho tinguem molt clar i vulguem oblidar el cotxe particular... moltes vegades no tenim altre remei: ens veiem obligats a fer-lo servir
Divendres passat va haver-hi un tall de l’Autopista C32 per reclamar millores per la carretera C31, una carretera col·lapsada i que assumeix molt trànsit que no passa per la C32 pel seu elevat cost
El Garraf, pateix un greuge comparatiu, atès que la mateixa via, la C-32, al seu pas per la comarca del Baix Llobregat, és gratuïta
Les actuals concessions d’autopistes suposen sovint un greuge interterritorial que dificulta l’activitat econòmica al territori
Aquest model que proposa la plataforma 'No Vull Pagar C-32' i que recolzem, seria ben vist per als veïns i veïnes de la comarca i a més, milloraria la mobilitat i reduiria els incidents que pateixen els conductors a la C-31 al tram de les costes del Garraf
Considerem arran dels fets constats d'accidentalitat que es produeixen, que aquest tram de costes posa en perill diàriament als seus usuaris tot i comptar amb una bona climatologia
El col·lapse diari que patim a Cubelles en el tram de la C31 al seu pas pel municipi és crònic, la població de Cubelles i viles properes ha augmentat molt en les darreres dècades, però tenim la mateixa infraestructura viària
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local